
12.12.2023
IPG Mediabrands prognozuje wzrost rynku reklamy w regionie CEE o 11%
12.12.2023
IPG Mediabrands prognozuje wzrost rynku reklamy w regionie CEE o 11%
20.07.2023
UM zachęca do oddawania krwi i szpiku w ramach Impact Day
11.07.2023
Awanse i nowe zespoły w strukturze Reprise
20.06.2023
IPG Mediabrands prognozuje wzrost rynku reklamy w regionie CEE o 6%
06.04.2021
IPG Mediabrands i TikTok stworzą ekskluzywny program, który połączy marki z twórcami
23.02.2021
Rafał Wyszyński szefem Kinesso&Matterkind CEE
16.06.2020
Adrianna Stępniewska dołączyła do regionalnego zespołu IPG Mediabrands
24.04.2020
Monika Bronowska na czele IPG Mediabrands w Polsce i regionie CEE
12.02.2020
Rafał Wyszyński objął nowo utworzone stanowisko chief data and technology officera w IPG Mediabrands
02.08.2019
Mateusz Koronkiewicz objął stanowisko business acceleration lead w IPG Mediabrands
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]