12.04.2023
Agata Patoła (Feeders Agency) i Jacek Stefanowicz (KERRIS): Cringe staje się normą społeczną (podcast)
12.04.2023
Agata Patoła (Feeders Agency) i Jacek Stefanowicz (KERRIS): Cringe staje się normą społeczną (podcast)
13.05.2022
KERRIS dołącza do SAR
08.11.2021
KERRIS Group ponownie dla Tauron Sprzedaż
17.09.2021
Zintegrowana kampania marketingowa loterii ESET
27.08.2021
Złota statuetkaStevie Award dla KERRIS Group i SWISS KRONO
19.07.2021
KERRIS Group zajmie się obsługą marki Magda Butrym
09.07.2021
Ignacy Bochiński jurorem Stevie Awards
30.06.2021
Pudliszki z nową komunikacją do branży foodservice
18.06.2021
KERRIS Group dla szkół policealnych Żak
21.05.2021
KERRIS Group z międzynarodową kampanią reklamową dla SWISS KRONO
dzisiaj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców