
09.10.2024
Kampania reklamowa Pepsi i Flamin’ Hot na BeReal
09.10.2024
Kampania reklamowa Pepsi i Flamin’ Hot na BeReal
30.09.2024
Lisek.App nowym pozycjonowaniem „Sklep pod ręką” promuje codzienne zakupy
11.01.2023
Agencja mediowa Zenith wygrała przetarg na obsługę mediową PepsiCo w Polsce
27.10.2022
Zenith rozpoczyna współpracę z marką MIYA
05.10.2022
Jesień niskich cen w OBI. Remontujesz i zyskujesz! – marka rusza z nową kampanią i akcją promocyjną
08.06.2022
Globalny rynek reklamowy wzrośnie o 8% w 2022 roku
07.03.2022
Reklama precyzyjna oraz e-commerce napędzą w tym roku wzrost wydatków na reklamę produktów OTC na poziomie 8%
17.01.2022
Animex Foods wybiera Zenith
13.01.2022
Zenith wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Aventus
06.12.2021
Cyfrowa transformacja przyniesie 9% wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2022 roku
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]