W nowych, krótkich filmach dokumentalnych stworzonych dla Tobacco Free Florida, agencja Alma stosuje odświeżające, pełne szacunku podejście, zachęcające palaczy do rzucenia nałogu. Strategia fundacji stała się bardziej empatyczna, oparta na introspekcji bohaterów, szanująca ich chęć pożegnania się z papierosami. W wyniku współpracy powstały emocjonalne, pełne przemyśleń, dotykające serca filmy:
Zobacz również
PS
Reklamy, choć w większości mają sprzedawać, bazują na różnych formach przekazu. Obraz, wideo, audycja radiowa. Najlepiej działają te, które mocno oddziałują na naszą wyobraźnię!
Irlandzka organizacja zdrowia stworzyła przekaz, który bazuje na znanej piosence Glorii Gaynor „I Will Survive” i jeśli już raz wpadła Ci w ucho to nie wypadnie. I o to chodzi!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kampania tak spodobała się za oceanem, że miasto Nowy Jork postanowiło emitować ją u siebie. Zobaczcie!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Kontrowersyjne, szokujące, a czasem nawet obrzydzające kampanie, skutecznie zwracają uwagę odpowiednich grup społecznych oraz tych, którzy wolni są od jakichkolwiek nałogów. Liczy się podejście do tematu i przekaz, czasem bardzo dosłowny. Zobaczcie przegląd najlepszych kampanii antynikotynowych → tutaj.