Ta kampania antynikotynowa zmienia strach w empatię. W wyniku połączenia wartości powstały emocjonalne, pełne serca spoty

Ta kampania antynikotynowa zmienia strach w empatię. W wyniku połączenia wartości powstały emocjonalne, pełne serca spoty
Palacze bardzo często wiedzą, że palenie jest niebezpieczne, źle wpływa na ich rodziny i pożera znaczną część domowego budżetu. Wszyscy z nich wiedzą, że muszą rzucić, ale czy to takie proste?
O autorze
1 min czytania 2018-04-16

W nowych, krótkich filmach dokumentalnych stworzonych dla Tobacco Free Florida, agencja Alma stosuje odświeżające, pełne szacunku podejście, zachęcające palaczy do rzucenia nałogu. Strategia fundacji stała się bardziej empatyczna, oparta na introspekcji bohaterów, szanująca ich chęć pożegnania się z papierosami. W wyniku współpracy powstały emocjonalne, pełne przemyśleń, dotykające serca filmy:



PS

Reklamy, choć w większości mają sprzedawać, bazują na różnych formach przekazu. Obraz, wideo, audycja radiowa. Najlepiej działają te, które mocno oddziałują na naszą wyobraźnię!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Irlandzka organizacja zdrowia stworzyła przekaz, który bazuje na znanej piosence Glorii Gaynor „I Will Survive” i jeśli już raz wpadła Ci w ucho to nie wypadnie. I o to chodzi!

Kampania tak spodobała się za oceanem, że miasto Nowy Jork postanowiło emitować ją u siebie. Zobaczcie!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kontrowersyjne, szokujące, a czasem nawet obrzydzające kampanie, skutecznie zwracają uwagę odpowiednich grup społecznych oraz tych, którzy wolni są od jakichkolwiek nałogów. Liczy się podejście do tematu i przekaz, czasem bardzo dosłowny. Zobaczcie przegląd najlepszych kampanii antynikotynowych → tutaj.