Tailor Made PR miała już okazję współpracować z Żywiec Zdrój na zasadach projektowych. W 2019 roku realizowała wspólnie z Cut the Mustard kampanię #dożółtegokosza mającą na celu edukację w zakresie recyklingu plastiku. Główną ideą projektu było zwrócenie uwagi na proces zamykania obiegu plastiku oraz możliwość jego odzysku, jako surowca wtórnego.
Od stycznia 2020 roku agencja zajmuje się kompleksową obsługą komunikacyjną marki i jej produktów. Do jej zadań należy przygotowanie i wdrożenie strategii działań z zakresu komunikacji korporacyjnej i brandowej z uwzględnieniem działań influencer marketingu. Tailor Made PR odpowiedzialna będzie również za bieżące relacje z mediami, przygotowywanie materiałów prasowych oraz współpracę z ambasadorami marki.
Zobacz również
– Żywiec Zdrój to marka, która doskonale wpisuje się w portfolio klientów Tailor Made PR. Z jednej strony pozwoli w pełni wykorzystać naszą wiedzę i doświadczenie, a z drugiej – umożliwi jeszcze większe zaangażowanie w edukację ekologiczną. Założenia marki, jej misja w zakresie ekologii są nam bardzo bliskie i spójne z działaniami, które staramy się prowadzić jako firma – mówi Marta Polakow, CEO TMPR.
Agencja pozyskała projekt w ramach przetargu. Obsługą marki zajmuje się zespół Lifestyle Brands Communication kierowany przez Monikę Albekier.
Wśród klientów Tailor Made PR znajdują się takie marki jak Lech, Tyskie, Barbie, Fisher-Price, Luksja, hi hybrid, Lirene. Specjalizacją agencji jest komunikacja produktowa w kategorii lifestyle, w obszarach beauty, FMCG, ekologia.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing