Zadaniem agencji było stworzenie strategii oraz konceptu kreatywnego komunikacji marki w Internecie, a także fanpage’a oraz brand portalu Jeżyków.
„Z naszej perspektywy najważniejszym celem było uchwycenie wyjątkowości Jeżyków – ciastek innych niż wszystkie – i stworzenie platformy komunikacyjnej, która będzie spoiwem wszystkich działań. Smak Jeżyków, dzięki różnym dodatkom, budzi najrozmaitsze doznania i wywołuje emocje – to właśnie na te chwile chcemy zwrócić uwagę konsumentów dzięki claimowi Chwile Najeżone Doznaniami” – komentuje Norbert Piotrowski, strategic planner w GoldenSubmarine.
Zobacz również
„Agencja GoldenSubmarine w pełni zrealizowała założenia briefu. Współpraca nad projektem przebiega bardzo sprawnie” – komentuje Iwona Kołodziejczyk, Brand Manager Colian sp. z o.o.
Na fanpage marki moderatorzy GoldenSumbarine zachęcają do odkrywania tajemniczego świata smaków Jeżyków. Na kolorowych, niemal surrealistycznych i przedstawionych z przymrużeniem oka obrazkach uchwycone są chwile, marzenia i wyobrażenia emocji jakie wywołują Jeżyki.
Brand portal Jeżyków, został utrzymany w stylistyce grafik wykorzystywanych na fanpage’u. W serwisie można znaleźć informacje na temat marki, jej historii oraz produktach, a także sprawdzić swoją znajomość Jeżyków w graficznym quizie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
GoldenSubmarine podpisało umowę z firmą Colian sp. z o.o. na rok, z możliwością jej przedłużenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing