Marka Ballantine’s zawsze wspierała młodych, ambitnych ludzi, którzy nie boją się podążać przez życie według własnego planu. Od lat prowadzi kampanie w duchu idei „Stay True”, podkreślającej istotę autentyczności oraz zachęcającej do życia w zgodzie ze sobą.
W tym roku Ballantine’s prezentuje nową odsłonę i hasło tej kampanii: TAK TO ROBIĘ. Marka chce w ten sposób podkreślić, że nie ma jednego obowiązującego wzoru na udane życie, a pozostanie wiernym sobie i swoim pomysłom, jest najlepszym rozwiązaniem, by czuć spełnienie i satysfakcję. Inicjatywa ma zainspirować ludzi do tego, by byli tacy, jakimi chcą być, i przekonać ich, że własna interpretacja każdego zagadnienia jest najlepszą drogą do szczęścia. Bo przecież nic nie sprawia większej satysfakcji niż cel osiągnięty na własnych warunkach, bez podporządkowywania się innym. TAK TO ROBIĘ to kampania o swobodzie interpretacji i wyboru oraz o tym, by z nich korzystać i czerpać z życia to, na czym nam najbardziej zależy i co nam najbardziej pasuje.
Zobacz również
– Zdajemy sobie sprawę, że ludzie, na każdym etapie swojego życia, często próbują spełniać różne oczekiwania: społeczeństwa, rodziców czy znajomych. W kampanii TAK TO ROBIĘ pokazujemy, że każdy może żyć według własnych zasad – oczekiwania innych nie powinny być wytyczną drogi jaką obieramy, by realizować marzenia, czuć się szczęśliwym i osiągać swoje cele. Niezależnie od wszystkiego, mamy prawo trzymać się własnego pomysłu na życie i głośno mówić „tak to robię” – mówi Marcin Zalewski, Senior Brand Manager Ballantine’s Polska.
Do przedstawienia idei kampanii Ballantines „Tak to robię” zostały wybrane różnego rodzaju stereotypy, związane z życiem zarówno osobistym, jak i zawodowym. Nie mogło wśród nich zabraknąć wszechobecnego przekonania o „odpowiednich sposobach” spożywania whisky. Marka mówi: nie ma czegoś takiego! Zgodnie z zasadą: możesz żyć, jak chcesz, możesz też delektować się whisky w sposób, jaki najbardziej lubisz.
W pierwszym etapie kampanii w kanałach social media marki zostanie opublikowany manifest Ballantine’s „Tak To Robię”, demonstrujący, że istnieją różne interpretacje i wyobrażenia, dotyczące takich aspektów, jak kariera zawodowa czy spędzania wolnego czasu. W ramach kampanii zostanie także przeprowadzona m.in. aktywacja konsumencka, współpraca z influencerami oraz inne działania na profilu marki na Facebooku. Kampania promocyjna będzie trwała przez najbliższy rok.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za koncept kreatywny i strategię odpowiada agencja VMLY&R, a za komunikację PR agencja MSL.
Słuchaj podcastu NowyMarketing