Święto niezależnej polskiej mody i designu skupi twórców z całej Polski, tworzących w zgodzie z nurtem „slow”. Na odwiedzających targi Jestem Slow będą czekać starannie wyselekcjonowane marki, a zgodne z zasadą #KupujLepszeProdukty klienci będą mogli nabyć autorską odzież, oryginalną biżuterię i nietypowe akcesoria.
Znamy ambasadorów jesiennej edycji
Zobacz również
Do współpracy i objęcia ambasadorstwa targów zostali zaproszeni niezależni projektanci, twórcy odzieży, akcesoriów i biżuterii: Edyta Byrska (Byrska -pracownia biżuterii), Piotr Kaczmarek (Hamsky), Julia Harmacińska (Harmony Bijou), Dobrochna Rawicka (Roskosh.pl) oraz Paula Ostalska (RUUDE).
– Nadchodzącą edycja targów Jestem Slow #Jesień jest bliżej natury. Po raz pierwszy od 6 lat sesję zdjęciową ambasadorów zrealizowaliśmy w plenerze, w parku Kaskada w Warszawie. Chcemy pooddychać, być bliżej zieleni – do czego zachęcamy. Targi Jestem Slow odbędą się pomimo epidemii koronawirusa – ale przy zachowaniu środków ostrożności, wśród których są m.in. odległości pomiędzy stoiskami. Mimo że nie będziemy mogli wziąć udziału w licznych warsztatach i prelekcjach, skosztować pyszności, niezmiennie zrobimy zakupy u sprawdzonych i ulubionych marek – przekonuje Izabela Miłosz – Damaziak, partner w Grupie Slow.
Nie lada gratka dla miłośników vintage
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Po ogromnym sukcesie pierwszej, wiosennej edycji targów Jestem Vintage, która spotkała się z miłym odbiorem przez Warszawiaków, również we wrześniu swoje kolekcje zaprezentują najlepsze sklepy vintage oraz kolekcjonerzy z całej Polski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Po raz kolejny wypełnimy przestrzeń Filtracji w Centrum Praskim Koneser najpiękniejszymi znaleziskami z ubiegłych dekad. Na wszystkich zagorzałych fanów mody z drugiej ręki, ale także tych dopiero zaczynających swoją przygodę z kupowaniem ubrań z historią, designu z minionych lat, czekać będzie kilkudziesięciu wystawców. Nie zabraknie także strefy winylowej, strefy plakatów i komiksu oraz książek z antykwariatu – dodaje Marta Głogowska, organizator Targów Vintage.