Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

TBWA realizuje kolejną kampanię reklamową marki Pur

Agencja TBWA przygotowała kolejną kampanię reklamową płynu do mycia naczyń Pur, w której jako ambasadorka marki powraca Bożena Dykiel. Tym razem u boku aktorki pojawi się również Mieczysław Hryniewicz – oboje znani są z serialu, w którym bawią widzów w roli sympatycznego małżeństwa.
O autorze
0 min czytania 2016-02-15

W nowej reklamie Bożena Dykiel i Mieczysław Hryniewicz, podobnie jak w serialu, wcielają się w małżeństwo z wieloletnim stażem. Przedstawiona w spocie scena zmywania naczyń z humorem opisuje sytuację, która może zdarzyć się każdemu z nas.

TBWA odpowiada za stworzenie idei kreatywnej spotu, przygotowanie scenariusza oraz nadzór produkcyjny. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny TANGO Production. Emisja 30” filmów w głównych stacjach telewizyjnych rozpocznie się 15 lutego br. i potrwa 8 tygodni.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MEC.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj