Team X wypuszcza własne soki
Grupa influencerów znana jako Team X we współpracy z Excellence S.A. stworzyła własne soki. Te mają zawierać wyłącznie naturalnie występujące w owocach i warzywach cukry (przyp. red. – zgodnie z przepisami krajowymi i unijnymi, wg których żadne soki owocowe, pomidorowe i 100% warzywne nie mogą zawierać cukrów dodanych i słodzików).
– Wiemy, jak dużym autorytetem wśród młodej widowni cieszą się uczestnicy Teamu X. Mając to na uwadze, postanowiliśmy stworzyć produkty, które przyczynią się do kształtowania zdrowych nawyków wśród młodzieży – mówi Olivia Drost, partner zarządzająca w Spotlight Agency.
Zobacz również
Launch produktów miał już miejsce, a towarzyszyć mu będzie intensywna, dwumiesięczna kampania influencerska, w ramach której twórcy Spotlight będą promować zdrowe postawy żywieniowe. Została zainaugurowana teledyskiem z lokowaniem produktów, który już pojawił się na kanale YouTube Teamu X.
W ciągu najbliższych tygodni zaplanowane są dalsze etapy akcji promocyjnej, w tym konkurs dla fanów, który zostanie ogłoszony na kanałach social media uczestników projektu.
Soki mają być dostępne w Biedronce. Nie jest to pierwsza akcja Teamu X dot. własnych produktów żywnościowych. Już miesiąc temu w sieci Biedronka pojawiły się płatki Yummer’s również obrandowane twarzami influencerów, a do ich promocji posłużył m.in. teledysk TEAM X – YUMMY.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing