TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Technologia 360 pomaga w uświadomieniu, że nie warto jeździć na “podwójnym gazie”

Technologia 360 pomaga w uświadomieniu, że nie warto jeździć na “podwójnym gazie”
Pijani kierowcy to zagrożenie dla wszystkich uczestników ruchu drogowego. W zeszłym roku na polskich drogach złapano ponad 120 tysięcy osób, które jechały na „podwójnym gazie”.
O autorze
1 min czytania 2017-01-03

Ta liczba to wielki powód do niepokoju. Aby uświadomić ludziom, jak niebezpieczna jest jazda po alkoholu, Diageo wypuściła film nakręcony w technologii 360.

Diageo to firma, która pod swoimi skrzydłami ma takie marki jak Johnnie Walker, Guinness czy Baileys. Zamiast klasycznego ostrzegania klientów przed skutkami połączenia jazdy z alkoholem wykorzystali nowe technologie, by można było o tych konsekwencjach przekonać się na własnej skórze.I trzeba przyznać – służy to kampanii. Wykorzystanie technologii 360 pozwala lepiej wczuć się w sytuację i położenie trzeźwych i nietrzeźwych uczestników wypadku.

Chociaż oszczędzono widzom szczególnie brutalnych obrazów, to napięcie wisi w powietrzu. Widzimy ludzi bojących się o swoje życie, przerażenie i mocne trzymanie się foteli, dzięki czemu obraz zostaje w naszej pamięci na długi czas.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Użycie technologii 360 w innych tematach społecznych

 PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Technologia 360 w reklamach

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się