Technologia 360 pomaga w uświadomieniu, że nie warto jeździć na “podwójnym gazie”

Technologia 360 pomaga w uświadomieniu, że nie warto jeździć na “podwójnym gazie”
Pijani kierowcy to zagrożenie dla wszystkich uczestników ruchu drogowego. W zeszłym roku na polskich drogach złapano ponad 120 tysięcy osób, które jechały na „podwójnym gazie”.
O autorze
1 min czytania 2017-01-03

Ta liczba to wielki powód do niepokoju. Aby uświadomić ludziom, jak niebezpieczna jest jazda po alkoholu, Diageo wypuściła film nakręcony w technologii 360.

Diageo to firma, która pod swoimi skrzydłami ma takie marki jak Johnnie Walker, Guinness czy Baileys. Zamiast klasycznego ostrzegania klientów przed skutkami połączenia jazdy z alkoholem wykorzystali nowe technologie, by można było o tych konsekwencjach przekonać się na własnej skórze.I trzeba przyznać – służy to kampanii. Wykorzystanie technologii 360 pozwala lepiej wczuć się w sytuację i położenie trzeźwych i nietrzeźwych uczestników wypadku.

Chociaż oszczędzono widzom szczególnie brutalnych obrazów, to napięcie wisi w powietrzu. Widzimy ludzi bojących się o swoje życie, przerażenie i mocne trzymanie się foteli, dzięki czemu obraz zostaje w naszej pamięci na długi czas.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Użycie technologii 360 w innych tematach społecznych

 PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Technologia 360 w reklamach

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się