Z tegorocznego badania PwC Digital IQ wynika, że jedynie 44% polskich firm osiągnęło poziom cyfrowej dojrzałości. Tymczasem potencjał wykorzystania nowych technologii jest ogromny i wpływa zarówno na wzrost przychodów firm, oszczędność kosztów, jak też na jej postrzeganie w oczach klientów.
Osią kampanii PwC „Technologia to nie science fiction” jest prezentacja rzeczywistych przykładów, w jaki sposób nowe technologie zmieniają sposób funkcjonowania firm.
Zobacz również
„Transformacja cyfrowa nie jest futurologią ani hasłem marketingowym. Zmiany dzieją się tu i teraz, ich efekty odczuwamy każdego dnia. Nasze badania udowadniają, że nie wszystkie firmy zdają sobie sprawę z możliwości jakie stwarzają nowe technologie. W kampanii pokazujemy, że wdrożenie konkretnych rozwiązań może istotnie wpłynąć na sposób funkcjonowania biznesu, zwiększając jego efektywność i dostosowując do nowych potrzeb klientów. Liderzy rynku muszą być elastyczni, otwarci na technologię i nieustanny rozwój. Dla nas, jako PwC, digital nie zatrzymuje się na etapie opracowania strategii, ale obejmuje cały proces, włączając w to wdrożenie i monitorowanie efektów” – mówi Ewelina Niewińska, dyrektor zespołu marketingu, komunikacji i rozwoju biznesu w PwC.
W kampanii PwC prezentuje m.in. rozwiązania z obszaru cyberbezpieczeństwa, zastosowanie technologii dronowych w branży infrastrukturalnej, narzędzie VAT Fraud Tracker do monitorowania branż narażonych na wyłudzenia podatkowe, aplikację M.A.I.A. wykorzystującą sztuczną inteligencję w zarządzaniu kapitałem ludzkim, a także jak działa automatyzacja procesów biznesowych.
Kampania PwC potrwa 3 miesiące i będzie prowadzona przede wszystkim w internecie. Oprócz statycznych form reklamowych komunikację wspiera także spot wideo:
Najciekawsze reklamy świąteczne 2024 [PRZEGLĄD]
Więcej o kampanii na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Czy polskie firmy są dojrzałe cyfrowo?
Jak wynika z raportu PwC „Digital IQ. Cyfrowy wyścig firm” jedynie 44% polskich respondentów badania PwC Digital IQ uważa swoją firmę za dojrzałą cyfrowo, a 69% dostrzega rosnąca lukę kompetencyjną i brak odpowiednio wykwalifikowanych zespołów. Chociaż dla 49% badanych inwestycja w digital ma na celu zwiększenie przychodów, to wydatki te nie przekraczają 5% rocznego budżetu organizacji. Jednocześnie, 44% ankietowanych w Polsce (45% na świecie) wskazało, że od 10 do 19% tych środków inwestowane jest w tzw. technologie wschodzące. Wśród nich na podium znalazły się Internet rzeczy, sztuczna inteligencja i robotyka.
Więcej informacji dostępnych na stronie raportu.