
12.01.2022
Peja promuje wegańskiego burgera w kampanii Pyszne.pl
12.01.2022
Peja promuje wegańskiego burgera w kampanii Pyszne.pl
12.01.2022
Jak założyłam agencję: Magdalena Waszkiewicz (pod prąd)
12.01.2022
W ciągu zaledwie roku TikTok zakorzenił się w horyzoncie widzenia marek i marketerów jako efektywna platforma mediowa. TikTok podsumowuje rok 2021
12.01.2022
Wartość danych polskich użytkowników Google’a i Facebooka to ponad 6 mld złotych w 2020 r.
12.01.2022
Marika Kierzkowska dołączyła do Papaya Films jako producentka
12.01.2022
Intel Extreme Masters Katowice powraca do Spodka w nowej formie – 10. edycja legendarnego turnieju
11.01.2022
Tomasz Borowski nowym PR managerem we FRENZY
11.01.2022
Martech na przełomie 2021/2022 (cz. 2)
11.01.2022
12 nowych osób dołączyło do zespołu kreacji Leo Burnett Warszawa
11.01.2022
Przemysław Kuraczyk head of CX w Kantar Polska