
11.01.2022
Przemysław Kuraczyk head of CX w Kantar Polska
11.01.2022
Przemysław Kuraczyk head of CX w Kantar Polska
11.01.2022
Biedronka wspiera WOŚP i sprzedaje czapki, które pomagają
11.01.2022
Najważniejsze trendy i wydarzenia marketingowe w 2021 i 2022 roku według Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska
11.01.2022
Wyzwaniem jest dla nas odnalezienie się komunikacyjnie po czasie covidowym. IKEA podsumowuje rok 2021
11.01.2022
Value Media rozpoczyna 13. rok współpracy z Amica
11.01.2022
Rituals Cosmetics wkracza w rok 2022 z certyfikacją B Corporation
11.01.2022
Superauto.pl startuje z pierwszą kampanią telewizyjną
11.01.2022
Agencja Ancymony wygrywa przetarg na obsługę marki Trybunał
11.01.2022
Agnieszka Adaszewska-Rozenblicka oraz Edyta Kocemba-Górka awansują w strukturach Grupy Empik
11.01.2022
„Herbapol-Lublin” S.A. wybrał Walk PR do obsługi działań komunikacyjnych