21.02.2022
Michał Sęk zostaje executive creative director & partner 180heartbeats + JUNG v MATT. Z agencji odchodzi Mikołaj Sadowski
21.02.2022
Michał Sęk zostaje executive creative director & partner 180heartbeats + JUNG v MATT. Z agencji odchodzi Mikołaj Sadowski
21.02.2022
Frances Haugen ponownie oskarża Metę. Chodzi o dezinformację związaną ze zmianami klimatycznymi i pandemią
21.02.2022
„Tak się łapie Harnasia!” – Startuje loteria i kampania marki Harnaś
21.02.2022
Co Zetki sądzą o studiach? RocketJobs.pl z kolejną odsłoną kampanii o GenZ
21.02.2022
Van Pur S.A. i kampania reklamowa „ŁOMŻA. W swoim tempie” zwycięzcą akcji Złota Mowa Reklamowa
21.02.2022
Old Spice wykorzystuje deepfake w reklamie z młodym Dolphem Lundgrenem
21.02.2022
Konferencja „Transparentny influencer marketing – nowa era funkcjonowania?” już 8 marca
21.02.2022
MPWiW finalizuje proces połączenia z Doctor Brew i włączenia Przyjaznego Państwa do Grupy
21.02.2022
Agnieszka Rynecka nową dyrektor zarządzającą Muzeum Polskiej Wódki
18.02.2022
Philips TV oficjalnym sponsorem Abbey Road Studios Music Photography Awards