
27.01.2025
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych podsumowuje rok 2024 i wytycza obszary działań na rok 2025
27.01.2025
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych podsumowuje rok 2024 i wytycza obszary działań na rok 2025
27.01.2025
PrzeglądTygodnia [21.01-27.01.25]: niestereotypowi seniorzy w reklamach, kołysanka od IKEA, Karolina Gilon w #InfluLAB
27.01.2025
16% wzrostu reklamy online po trzech kwartałach 2024 r. (IABPolska/PwC AdEx)
27.01.2025
„Beauty & Belonging”: Sephora stworzyła film dokumentalny, w którym pracownicy marki opowiadają o tym, czym jest dla nich piękno
27.01.2025
„Snowfall Savings”: kampania DOOH, która zamienia opady śniegu w Austrii na promocje
27.01.2025
„Pubic display type”: marka Kiehl’s zachęca do przełamywania tabu i prezentuje modelki z widocznym owłosieniem
27.01.2025
W 2024 roku więcej promocji w sklepach niż rok wcześniej. Powodem rosnąca inflacja i wojny cenowe
27.01.2025
Marki na przełomie 2024/2025: Motorola
27.01.2025
„Summer Talk”: lody, które zwracają uwagę na problem globalnego ocieplenia
27.01.2025
Najczęstsze błędy przy wyborze programu do faktur i jak ich uniknąć