
27.08.2021
Nowa account director w MADOGZ
27.08.2021
Nowa account director w MADOGZ
26.08.2021
Katarzyna Łukasiewicz (Mediaplus): Zadaniem programu Green GRP jest równoważenie śladu CO2 kampanii, co czyni je neutralnymi dla środowiska
26.08.2021
„Różowy w ch**” – nowy produkt w Hebe budzi olbrzymie kontrowersje
26.08.2021
SAR wnosi o przesunięcie przez Polsat Media wdrożenia nowej metody pomiarowej
26.08.2021
Marzena Cieślewicz objęła stanowisko people & culture director w V&P Group
26.08.2021
Zmiana Perspektywy z Miko Marczykiem i Bartoszem Huzarskim – akcja edukacyjna ŠKODY w kampanii #ROKBEZPIECZEŃSTWA
26.08.2021
Konkurs dla fanów gamingu stworzony przez agencję Dziadek do orzechów z marką Lubella oraz Vito i Bellą
26.08.2021
Harry Potter bohaterem akcji promocyjnej Stokrotki
26.08.2021
Polski raper z pierwszą w historii komercyjną emisją muzyki na blockchain
26.08.2021
Answear.com wybiera Havas PR Warsaw