![„Material Change Index”: W polskich supermarketach 62% opakowań żywności i napojów zawiera tworzywa sztuczne [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/01/Badanie-zawartosci-tworzyw-sztucznych-w-opakowaniach_cover-142x0-c-default.jpg)
03.01.2025
„Material Change Index”: W polskich supermarketach 62% opakowań żywności i napojów zawiera tworzywa sztuczne [BADANIE]
03.01.2025
„Material Change Index”: W polskich supermarketach 62% opakowań żywności i napojów zawiera tworzywa sztuczne [BADANIE]
03.01.2025
PIAAC 2023: Wyzwania dla Polski w zakresie kompetencji dorosłych [RAPORT]
02.01.2025
Kara 10 mln dolarów dla TikToka w Wenezueli za brak kontroli nad challengami
02.01.2025
4F nowym sponsorem technicznym siatkarskich Reprezentacji Polski
02.01.2025
Życie jak w Madrycie: marzenia, aspiracje i wymarzone miejsca do zamieszkania według Polaków [BADANIE]
02.01.2025
„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza”: premiera interaktywnego filmu jubileuszowego od Allegro
02.01.2025
Jane Fonda x Supernatural: Jane Fonda stworzyła program treningów fitness dostępny w aplikacji VR Supernatural
02.01.2025
Pracuj.pl: noworoczne postanowienia zawodowe Polaków [BADANIE]
31.12.2024
Top NM: najchętniej czytane teksty w 2024 r.
31.12.2024
„Każda kawa wyjdzie na dobre”: przekonują wspólnie WOŚP, Anita Włodarczyk i ORLEN