
06.07.2021
Łatwa i skuteczna segregacja odpadów – Lidl Polska wprowadza nowe oznaczenia na produktach marek własnych
06.07.2021
Łatwa i skuteczna segregacja odpadów – Lidl Polska wprowadza nowe oznaczenia na produktach marek własnych
06.07.2021
Wtórpol wspiera kampanię Dotykam=Wygrywam, promującą zdrowie piersi
06.07.2021
Chris Jansen nowym dyrektorem generalnym grupy Kantar
06.07.2021
Agencja They.pl odpowiedzialna za nową kampanię Nestlé Pure Life z Otylią Jędrzejczak
06.07.2021
Pepsi zachęca do sięgania po więcej
06.07.2021
Bayer i Siemens wspólnie wspierają bioróżnorodność w lokalnej skali
06.07.2021
Serviceplan Health wygrywa przetarg Polpharmy na nową kampanię reklamową
06.07.2021
Ewa Tumanow (Facebook): Zetki wciąż są podłączone do sieci, ale nie należy interpretować tego jako oderwania od rzeczywistości
06.07.2021
Michał Szolc w strukturach globalnych Storytel. Polski oddział zatrudni nowego country managera
06.07.2021
Ceny rosną, Polacy planują ograniczyć wydatki