
23.06.2021
F undacja K.I.D.S. i Nationale-Nederlanden pracują nad projektem VR dla dziecięcych szpitali
23.06.2021
F undacja K.I.D.S. i Nationale-Nederlanden pracują nad projektem VR dla dziecięcych szpitali
23.06.2021
Rozmowy Advalue Engaged: Żywność roślinna – tymczasowa moda, czy trend który zostanie z nami na dłużej?
23.06.2021
Wavemaker: marketingowcy z wykrzywionym obrazem Polaków w czasie pandemii [badanie]
23.06.2021
Miraculum: Mikołaj Roznerski twarzą marki WARS
23.06.2021
Barbara Jastrzębska awansuje w strukturach Walk PR
23.06.2021
Operatorka Anna Rzepka dołącza do grona twórców reprezentowanych przez Papaya Films
23.06.2021
Jean-Michel Gaffé został prezesem Quad Europe
23.06.2021
Michał Mierzejewski z Philip Morris został laureatem „Male Champion of Change”
23.06.2021
Coca-Cola nie będzie wykorzystywać folii do pakowania wielopaków puszek
23.06.2021
Quebonafide polskim ambasadorem marki Sprite