![KPMG „Monitor Transformacji Cyfrowej Biznesu”: czy polskie firmy są gotowe na AI [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/monitor-transformacji-cyfrowej-biznesu-142x0-c-default.jpg)
12.06.2025
KPMG „Monitor Transformacji Cyfrowej Biznesu”: czy polskie firmy są gotowe na AI [RAPORT]
12.06.2025
KPMG „Monitor Transformacji Cyfrowej Biznesu”: czy polskie firmy są gotowe na AI [RAPORT]
11.06.2025
Gang Troski o Nioski: Sebastian Stankiewicz i Stowarzyszenie Otwarte Klatki zachęcają do zmiany losu kur w Polsce
11.06.2025
Jovan Protić prezesem zarządu IAA Polska w kadencji 2025-2027
11.06.2025
Czas na streamingowy reset w Plusie
11.06.2025
„Czas ma znaczenie”: druga odsłona „Diety (Nie)Życia” skupia się na psychicznych objawach anoreksji
11.06.2025
Google i Meta zjadają Twój budżet? Marketing partnerski z realnym ROI – zamień lajki na sprzedaż [WEBINAR]
11.06.2025
„Wake”: Brittany Ferries układa tekst w fale, by promować wakacyjne wyjazdy
11.06.2025
„Enjoy the Classics”: McDonald’s stworzył „starożytną” mozaikę w Rzymie
11.06.2025
Polacy w ograniczony sposób ufają treściom internetowym, które wykorzystują AI [BADANIE]
11.06.2025
Prompty zamiast briefów – czy AI zastąpi kreatywnych w agencjach? [OPINIE]