30.09.2020
Pantone wprowadza kolor o nazwie „okres” i zwraca uwagę na problem tabuizacji miesiączki
30.09.2020
Pantone wprowadza kolor o nazwie „okres” i zwraca uwagę na problem tabuizacji miesiączki
30.09.2020
Czas na casual: Pako Lorente debiutuje z nową linią unisex Casual Club
30.09.2020
Uniwersytet Jagielloński pozwoli niebinarnym studentom wybrać imię, którym chcą żeby się do nich zwracano
30.09.2020
Orange w nowej kampanii zachęca do dawania drugiego życia starym telefonom
30.09.2020
Content is a king – czyli o pracy copywriterów w dniu ich święta
30.09.2020
Tailor Made PR w kampanii digital dla marki Luksja
30.09.2020
Pomyśl zanim powiesz: Modelki plus size zwracają uwagę na problem braku akceptacji i zachęcają do szacunku wobec innych
30.09.2020
Empik Foto stworzył kolekcje gadżetów z polskimi artystami znanymi z internetu
30.09.2020
Dalszy spadek nastrojów polskich konsumentów [raport]
30.09.2020
Marki w ochronie środowiska – dlaczego nawet najmniejsze decyzje mają znaczenie