
04.02.2020
Marki na przełomie 2019/2020: innogy Polska
04.02.2020
Marki na przełomie 2019/2020: innogy Polska
04.02.2020
adidas stworzył boisko z plastikowych butelek
04.02.2020
Rusza kolejna odsłona warsztatów Papaya Films Academy
03.02.2020
Nowy dyrektor działu strategii agencji Leo Burnett Warszawa
03.02.2020
Brodka, Dorociński i Musiał oddają butelki zwrotne do sklepów w ramach akcji „Wielka Zwrotka Ż”
03.02.2020
Wilfredo León ambasadorem firmy Galeco
03.02.2020
Prodigious rozszerza portfolio o nowe kompetencje
03.02.2020
Marta Marczak została dyrektorem marketingu i komunikacji w firmie doradczej JP Weber
03.02.2020
Coca-Cola HBC Polska uruchamia dystrybucję alkoholi marek Potocki, Nemiroff i produktów Grupy Campari
03.02.2020
Wojtek Walczak staje na czele nowego działu strategii w agencji Plej