
24.09.2019
180heartbeats + Jung v Matt przygotowała kampanię digital wspierającą premierę Ballantine’s 23 Year Old w Korei Południowej
24.09.2019
180heartbeats + Jung v Matt przygotowała kampanię digital wspierającą premierę Ballantine’s 23 Year Old w Korei Południowej
24.09.2019
Fashion++: Facebook wprowadzi platformę, która pomoże nam się ubrać
24.09.2019
Ruszył konkurs na projekt domku dla pszczół na dworcu Wrocław Główny
23.09.2019
Facebook udostępnia pakiet interaktywnych reklam
23.09.2019
Roman Terelak objął stanowisko client service & production directora w MasterBrand
23.09.2019
Prezes GoldenSubmarine autorem biznesowej książki
23.09.2019
Zaopiekuj się rzeką – muzyczny apel WWF Polska w obronie polskich rzek
23.09.2019
Flesz Fashion Night 2019, czyli podróż do świata kultowych gier z lat 80-tych
23.09.2019
Chcę dla niej lepszego świata – kampania o tym, jak kobiety budują lepszą przyszłość
23.09.2019
Deskorolka do wybicia szyby i telefon, by pożegnać się z mamą, czyli „Back to School Essentials”