
31.05.2019
Atlantic z nową kampanią komunikacyjną „Do odważnych czas należy”
31.05.2019
Atlantic z nową kampanią komunikacyjną „Do odważnych czas należy”
31.05.2019
Havas zmienia siedzibę i integruje kompetencje w ramach strategii Havas Village
31.05.2019
SAP: analiza emocji i danych jest przyszłością biznesu
31.05.2019
5 wskazówek na wygrany przetarg: Renata Wasiak-Sosnowska (Havas Media)
31.05.2019
Na ulicach Nowego Jorku pojawiły się worki treningowe do rozładowania emocji
31.05.2019
W tajlandzkich supermarketach zastąpiono plastikowe opakowania liśćmi bananowca
30.05.2019
IKEA odtworzyła wnętrza z „Przyjaciół”, „Simpsonów” i „Stranger Things”
30.05.2019
Na Filipinach trzeba posadzić drzewo, by ukończyć szkołę
30.05.2019
Run For The Oceans: adidas za każdy przebiegnięty kilometr przekaże dolara na walkę z zanieczyszczeniem wód
30.05.2019
Dziennikarz Tomasz Sekielski ponownie wywołał burzę – tym razem za sprzedaż koszulek „Tylko nie mów nikomu”