
13.03.2019
L’Oréal udostępnia konsumentom opartą na sztucznej inteligencji usługę diagnostyki skóry wykorzystującą wieloletnie badania naukowe
13.03.2019
L’Oréal udostępnia konsumentom opartą na sztucznej inteligencji usługę diagnostyki skóry wykorzystującą wieloletnie badania naukowe
13.03.2019
BLIK znów zmienia ecommerce – wprowadza płatność z banera reklamowego
13.03.2019
Aflofarm zmniejsza budżet, lecz wciąż króluje wśród reklamodawców, w tle walka o pozycję wicelidera – analiza domu mediowego Codemedia
13.03.2019
Awanse w TalentMedia
13.03.2019
Kwiatkowski na czele Walk Events
13.03.2019
Branża retail lubi chmurę? Badania SAP i Forrester Consulting
13.03.2019
Jasmin Zäsar z awansem na Head of Influencer Marketing w Gameset
13.03.2019
BBDO Warszawa wzmacnia Dział Strategii
13.03.2019
Facebook będzie walczyć z dezinformacją na temat szczepionek
13.03.2019
5 wskazówek na wygrany przetarg: Marcin Kalinowski (Focus Media Group)