
27.02.2019
Labcon i SalesTube wygrywają przetarg na kompleksową obsługę Sephora Polska w social mediach
27.02.2019
Labcon i SalesTube wygrywają przetarg na kompleksową obsługę Sephora Polska w social mediach
27.02.2019
Body Proud Mums: widoczne blizny i rozstępy w nowej kampanii Mothercare
27.02.2019
All The Stories Are True – Converse zachęca kobiety do zredefiniowania słowa „dziewczyna”
27.02.2019
Niepowtarzalne customer experience w nowym butiku Tommy’ego Hilfigera
27.02.2019
Żappka – Żabka prezentuje pilotażową wersję swojej nowej aplikacji
27.02.2019
Criteo: brak odpowiednich danych oraz ich fragmentacja są najpoważniejszymi wyzwaniami w 2019 r. [raport]
27.02.2019
Despacito jako pierwsze wideo na YouTubie z 6 mld wyświetleń
27.02.2019
#KupujęNieMarnuję – Lidl testuje projekt w duchu zero waste
26.02.2019
Piątek i Smykla creative team headami w Focus Media Group
26.02.2019
11 pytań, jakie warto zadać, tworząc oprawę techniczną wydarzenia