
31.10.2018
Na platformie Zalando sztuczna inteligencja będzie dobierała spersonalizowane stylizacje
31.10.2018
Na platformie Zalando sztuczna inteligencja będzie dobierała spersonalizowane stylizacje
31.10.2018
Reklama kosmetyków eos zwycięzcą pierwszego polskiego zestawienia YouTube Bumper Ads Leaderboard 2018
30.10.2018
Filmy eurobanku o akcji charytatywnej marki nagrodzone na festiwalu FilmAT
30.10.2018
Wąs Wąs Wąs: Cyber Marian zachęca do zapuszczania wąsów w ramach akcji Movember
30.10.2018
„Marnując żywność, marnujesz planetę” – Krystyna Czubówna w kampanii Banków Żywności zwraca uwagę na ekologiczne skutki marnowania żywności
30.10.2018
MIXX Awards 2018: 52 nominacje w 16 kategoriach
30.10.2018
Zatrudniłbym Cię, gdybyś… czyli jakie kompetencje trzeba mieć, żeby dostać pracę w branży marketingowej
30.10.2018
Policeman Guide to Riga – odkryj stolicę Łotwy z bokserem Mairisem Briedisem
30.10.2018
Meaningful Brands: konsumenci troszczą się tylko o 5% marek kosmetycznych, z którymi mają kontakt, których używają, czy które kupują [badanie]
30.10.2018
W ramach kampanii PCK i Grupy Muszkieterów „Zbieramy Krew dla Polski” ponad 2 600 dawców oddało 1200 litrów krwi