
11.09.2018
Festiwal Filmteractive już od 10 października w Warszawie
11.09.2018
Festiwal Filmteractive już od 10 października w Warszawie
11.09.2018
Spadanie cukru oraz produkty bez glutenu i laktozy – gra słów w spotach PZL dla Żabki
11.09.2018
ARC Rynek i Opinia: Polacy przekonują się do mobilnych aplikacji programów lojalnościowych [badanie]
11.09.2018
Agencja Przestrzeń wygrywa przetarg na działania dla Nałęczowianki
11.09.2018
Gemius: Polski internet w sierpniu 2018 [badanie]
11.09.2018
16 książek ukrytych w polskich lasach – niestandardowa promocja bestsellera „Naturalista” z udziałem Marcina Dorocińskiego
11.09.2018
ARC Rynek i Opinia: ukraińscy konsumenci w Polsce [badanie]
11.09.2018
Tomek Lipiński (PizzaPortal.pl): Najpierw trzeba sprawić, by ludzie uwierzyli w markę, potem liczyć wyniki marketingowe na podstawie „kliknięć”
11.09.2018
Michał Szaniecki (Seat): Czasem najbardziej nieperspektywiczne aktywacje przynoszą spektakularne efekty
11.09.2018
„Sprawdź, czy nie szukasz” – „Szef i Reszta” powracają w kampanii Pracuj.pl