![Gemius: Polski internet w sierpniu 2018 [badanie]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2018/09/19712_l2-142x0-c-default.jpg)
11.09.2018
Gemius: Polski internet w sierpniu 2018 [badanie]
11.09.2018
Gemius: Polski internet w sierpniu 2018 [badanie]
11.09.2018
16 książek ukrytych w polskich lasach – niestandardowa promocja bestsellera „Naturalista” z udziałem Marcina Dorocińskiego
11.09.2018
ARC Rynek i Opinia: ukraińscy konsumenci w Polsce [badanie]
11.09.2018
Tomek Lipiński (PizzaPortal.pl): Najpierw trzeba sprawić, by ludzie uwierzyli w markę, potem liczyć wyniki marketingowe na podstawie „kliknięć”
11.09.2018
Michał Szaniecki (Seat): Czasem najbardziej nieperspektywiczne aktywacje przynoszą spektakularne efekty
11.09.2018
„Sprawdź, czy nie szukasz” – „Szef i Reszta” powracają w kampanii Pracuj.pl
11.09.2018
„Czasy, w których kobieta była kobietą” – dyrektor marketingu Reserved przeprasza za wypowiedź towarzyszącą kampanii „I can boogie”
11.09.2018
Sequel kultowej reklamy o lampie – IKEA uczy, że warto dawać drugie życie starym przedmiotom
10.09.2018
Feel Light – Pepsi zachęca do łamania rutyny w życiu
10.09.2018
Pajączek Netii vs. Lucas the Spider – plagiat czy inspiracja? [opinie]