27.08.2024
Empik z dofinansowaniem 2,4 mln zł od NCBR na zwiększenie dostępności treści cyfrowych dla osób starszych, niedowidzących i w kryzysie psychicznym
27.08.2024
Empik z dofinansowaniem 2,4 mln zł od NCBR na zwiększenie dostępności treści cyfrowych dla osób starszych, niedowidzących i w kryzysie psychicznym
27.08.2024
Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg cz. 4
27.08.2024
IKEA Preowned: sieć testuje platformę, na której kupisz używane meble
26.08.2024
Reklama online z wysoką dynamiką po pierwszym kwartale 2024 (IAB Polska/PwC AdEx)
26.08.2024
Dolce & Gabbana wprowadza do oferty perfumy dla psów
26.08.2024
Gang Produkciaków zamienia zakupy w Biedronce w przygodę
26.08.2024
Answear przy okazji kampanii „Zadbaj o to, co jest w środku – wewnętrzny spokój” publikuje raport o przebodźcowanej współczesności
26.08.2024
SHEIN pozywa Temu za naruszanie praw autorskich
26.08.2024
Czy jesteś zodiakarą marketingu? Skończmy z archetypami [FELIETON]
26.08.2024
„Leczmy z troską!”: organizacjom non profit pozostał niecały miesiąc na zgłoszenia do konkursu Teva Pharmaceuticals