
13.03.2023
Iga Świątek rezygnuje z reklamowania Xiaomi. Powodem obecność marki na rynku rosyjskim
13.03.2023
Iga Świątek rezygnuje z reklamowania Xiaomi. Powodem obecność marki na rynku rosyjskim
13.03.2023
Tomek Szkodziński na stanowisku chief experience oficera VMLY&R Poland
13.03.2023
Puma świętuje 75. urodziny z nową, wyjątkową kolekcją kapsułową dostępną w ofercie CCC
13.03.2023
30-lecie IAA – nowy system identyfikacji wizualnej od Communication Unlimited
13.03.2023
New Balance kontynuuje współpracę z Performance Media w 2023 roku
13.03.2023
Marta Jarosz social media managerem w agencji Neon Shake Advertising
13.03.2023
Lisek promuje „nowy gatunek sklepu”
13.03.2023
LUSH – od launchu marki w Polsce do sprzedaży omnichannel [case study]
13.03.2023
Bartek Kotowicz: W brandingu można zrobić wszystko – o ile jest to przymyślane i dostosowane do celu
10.03.2023
IAA Polska świętuje swoje 30-lecie