15.06.2023
Magdalena Kotlarczyk została przewodniczącą Jury Effie Awards Poland 2023
15.06.2023
Magdalena Kotlarczyk została przewodniczącą Jury Effie Awards Poland 2023
15.06.2023
Kreatywność sprzedaje: McDonald’s – „Mata przejmuje Maka”
15.06.2023
Absolut uruchamia platformę edukacyjną wspierającą społeczność LGBTQ+
15.06.2023
YES rezygnuje z rozdawania obrączek dla związków jednopłciowych. Akcja spotkała się z falą krytyki
15.06.2023
DOOH w świetle innowacji i synergii mediów, czyli trendy na rynku reklamy zewnętrznej
15.06.2023
World Refill Day w Carrefour – sieć promuje nowy ekotrend i oferuje zniżki na produkty do uzupełniania
14.06.2023
Steve Harris z Iron Maiden prezentuje nowe koszulki meczowe Hutnika Kraków
14.06.2023
Jakub Biel (Ambaje): Jeżeli firma jest wystarczająco kreatywna, może robić świetną komunikację i trafić do milionów ludzi
14.06.2023
Kubota świętuje Pride Month i zachęca: Tęczniej z dumy!
14.06.2023
Powracają Regaty Influencerów. Ponad 50 twórców zmierzy się w zawodach żeglarskich