
12.12.2022
#SpotifyWrapped – 10 miesięcy podcastu „Do zobaczenia w Multikinie” w 2022r.
12.12.2022
#SpotifyWrapped – 10 miesięcy podcastu „Do zobaczenia w Multikinie” w 2022r.
12.12.2022
Maffashion i Roxie Węgiel w nowej sesji wizerunkowej marki TOUS
12.12.2022
Lidl uratuje niedoskonałe warzywa i wesprze polskich rolników
12.12.2022
Jan Mirosław dołączył do jury konkursu The ANDYs
12.12.2022
Ruszyła świąteczna kampania Orifarm i Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
12.12.2022
Opowieść o tych, którzy wybrali pomaganie. Storytel prezentuje audioreportaż „Zona. Historie ze strefy zamkniętej” wraz z unikalnym doświadczeniem wirtualnym
12.12.2022
Magdalena Wysocka (GetHero) i Maciej Szamowski (TikTok): Chwała tym markom, które postanowiły przetrzeć szlak na TikToku
09.12.2022
Carrefour wprowadza nową, własną markę premium „Polska Gościna”
09.12.2022
KOPD i Auchan we wspólnej akcji na rzecz wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży
09.12.2022
Brazylijski temperament i spirit of Łódź w dziesiątej edycji Kalendarza Virako