22.11.2022
Marta Zielonka programmatic & retail media investment managerką w Publicis Groupe
22.11.2022
Marta Zielonka programmatic & retail media investment managerką w Publicis Groupe
22.11.2022
IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska i PBI
22.11.2022
Black Red White uruchamia własny marketplace
22.11.2022
Globalny e-commerce made in Poland. Jak to zrobili twórcy Tylko, Displate czy Morele
22.11.2022
Netflix uruchomił automat z „ludzkimi sercami”, aby promować nowy serial
22.11.2022
Rynek pracy: na co warto postawić w niepewnych czasach?
22.11.2022
Jakość i bezpieczeństwo w programatycznym zakupie reklamy
22.11.2022
Agnieszka Getler-Kicman (Danone, Żywiec Zdrój): Tylko silne marki i dobre produkty są w stanie poradzić sobie w tak niepewnych czasach
22.11.2022
Sztuczna inteligencja w służbie współczesnego marketingowca
22.11.2022
McDonald’s w wełnianym sweterku. Ruszyła wyjątkowa akcja promująca Burger Drwala