NowyMarketing logo
NowyMarketing logo mobile
Where's the beef? Zobacz
  • LinkedIn ikonka
  • Facebook ikonka
  • Email ikonka
  • AI
  • Social media
  • Marketingowa 11
  • E-commerce
  • Kampanie reklamowe
  • Webinary
  • Podcasty
  • Branding
  • Email marketing
  • Wywiady
  • Outdoor
  • Pressroom
  • @Kontakt
  • AI
  • Social media
  • Marketingowa 11
  • E-commerce z Grembox
  • Kampanie reklamowe
  • Webinary z ClickMeeting
  • Podcasty
  • Branding
  • Email marketing z GetResponse
  • Wywiady
  • Outdoor
  • Pressroom
  • @Kontakt
  • LinkedIn ikonka
  • Facebook ikonka
  • Email ikonka
  • O NowymMarketingu
  • Reklama
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Kanał RSS
  • Mapa artykułów
Marta Zielonka programmatic & retail media investment managerką  w Publicis Groupe

22.11.2022

Marta Zielonka programmatic & retail media investment managerką w Publicis Groupe

IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska i PBI

22.11.2022

IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookie. Premiera wykazu rozwiązań i raportu IAB Polska i PBI

Black Red White uruchamia własny marketplace

22.11.2022

Black Red White uruchamia własny marketplace

Globalny e-commerce made in Poland. Jak to zrobili twórcy Tylko, Displate czy Morele

22.11.2022

Globalny e-commerce made in Poland. Jak to zrobili twórcy Tylko, Displate czy Morele

Netflix uruchomił automat z „ludzkimi sercami”, aby promować nowy serial

22.11.2022

Netflix uruchomił automat z „ludzkimi sercami”, aby promować nowy serial

Rynek pracy: na co warto postawić w niepewnych czasach?

22.11.2022

Rynek pracy: na co warto postawić w niepewnych czasach?

Jakość i bezpieczeństwo w programatycznym zakupie reklamy

22.11.2022

Jakość i bezpieczeństwo w programatycznym zakupie reklamy

Agnieszka Getler-Kicman (Danone, Żywiec Zdrój): Tylko silne marki i dobre produkty są w stanie poradzić sobie w tak niepewnych czasach

22.11.2022

Agnieszka Getler-Kicman (Danone, Żywiec Zdrój): Tylko silne marki i dobre produkty są w stanie poradzić sobie w tak niepewnych czasach

Sztuczna inteligencja w służbie współczesnego marketingowca

22.11.2022

Sztuczna inteligencja w służbie współczesnego marketingowca

McDonald’s w wełnianym sweterku. Ruszyła wyjątkowa akcja promująca Burger Drwala

22.11.2022

McDonald’s w wełnianym sweterku. Ruszyła wyjątkowa akcja promująca Burger Drwala

1…797798799800801…4551
Where's the beef? Zobacz
NowyMarketing logo
  • LinkedIn ikonka
  • Facebook ikonka
  • Email ikonka
  • O NowymMarketingu
  • Reklama
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Kanał RSS
  • Mapa artykułów
© 2012-2025
NowyMarketing jest marką 143Media Sp. z o.o.
Zarządzaj zgodami plików cookie
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
  • Zarządzaj opcjami
  • Zarządzaj serwisami
  • Zarządzaj {vendor_count} dostawcami
  • Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
  • {title}
  • {title}
  • {title}