![Upoluj książkę Angeliki Chimkowskiej „Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce” [konkurs]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2022/06/38322_l2-142x0-c-default.jpg)
14.06.2022
Upoluj książkę Angeliki Chimkowskiej „Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce” [konkurs]
14.06.2022
Upoluj książkę Angeliki Chimkowskiej „Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce” [konkurs]
14.06.2022
Premiera Raportu Strategicznego Internet 2021/2022 IAB Polska
14.06.2022
Maciej Waligóra przewodniczącym jednej z międzynarodowych grup jurorskich Ukrainian Creative Stories KIAF 2022
14.06.2022
Havas PR Warsaw odpowiada za komunikację pierwszego na świecie napoju antyoksydacyjnego LycopenPRO
14.06.2022
Monika Kolaszyńska nową prezes Super-Pharm
14.06.2022
Wszystkie kolory tęczy w nowej kapsule marki Jenny Fairy
14.06.2022
Gameset zbadał potencjał metaverse marketingu w Polsce
14.06.2022
Czarek Jóźwik i Robert Pasut dołączają do GetHero. AbstrachujeTV powraca w nowej odsłonie
14.06.2022
Żabka Polska nowym klientem Leo Burnett
14.06.2022
Infoshare 2022 już w październiku