Wprowadzenie usługi przedpłaconego vouchera na telekonsultację lekarską jest szczególnie ważne podczas pandemii COVID-19, kiedy bezpieczeństwo, szybkość kontaktu z lekarzem i łatwość w uzyskaniu zaleceń lub e-recepty stały się kluczowe. Usługa pojawia się również w istotnym momencie, w dobie zagrożenia kolejną falą pandemii.
– Do szerokiego asortymentu dostępnych w sklepach Żabka produktów oferujących podstawową pomoc w przypadku zachorowań, w tym leków OTC oraz środków higieny indywidualnej, właśnie dołącza kolejny – przedpłacony voucher HomeDoctor. HomeDoctor, jako ogólnopolski dostawca świadczeń zdrowotnych, oferuje możliwość odbycia telekonsultacji lekarskiej, której koszt klient pokrywa, podając kod z zakupionego w sklepie Żabka vouchera. Ta innowacyjna forma sprzedaży usług medycznych ma na celu poszerzenie dostępności do lekarzy w całym kraju. Jednocześnie stanowi pierwszy tego typu produkt na polskim rynku handlu detalicznego, dostępny wyłącznie w sieci sklepów Żabka – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska.
Zobacz również
Jak działa voucher na telekonsultację HomeDoctor?
Przedpłacony voucher HomeDoctor umożliwia klientowi telefoniczne połączenie z lekarzem wybranej specjalizacji w krótkim czasie, często nawet w 15 minut od zamówienia. Aby skorzystać z usługi, wystarczy dokonać w Żabce zakupu jednego z dwóch rodzajów voucherów – na telekonsultację z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej (internista, pediatra) lub z wybranym specjalistą (16 specjalizacji lekarskich dostępnych od ręki, m.in. alergolog, dermatolog, endokrynolog, laryngolog, ortopeda, pulmonolog, ginekolog, geriatra, reumatolog, nefrolog i dietetyk). Vouchery dostępne są w dwóch wariantach cenowych – 55 zł (telewizyta u lekarza podstawowej opieki zdrowotnej) i 75 zł (telewizyta u lekarza specjalisty).
Klient kupuje voucher w formie kodu na paragonie niefiskalnym. W dedykowanym dla produktu opakowaniu znajduje się ulotka informacyjna oraz regulamin usługi. Kod znajdujący się na paragonie niefiskalnym w całości pokrywa koszt konsultacji z wybranym lekarzem i będzie kluczową informacją podczas jej rezerwacji – tylko podanie kodu podczas zamawiania telekonsultacji lekarskiej HomeDoctor online lub telefonicznie umożliwia jej realizację. Termin ważności kodu wynosi 3 miesiące.
Telekonsultację lekarską można zamówić za pośrednictwem całodobowej infolinii HomeDoctor (tel. 22 688 79 25) lub strony internetowej www.homedoctor.pl – w obu przypadkach należy podać otrzymany na paragonie kod. Po zarezerwowaniu telekonsultacji, lekarz zadzwoni na wskazany numer telefonu w wybranym przez pacjenta terminie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Podczas rozmowy z lekarzem HomeDoctor pacjent może liczyć na fachowe zalecenia i diagnozę. W razie konieczności, lekarz zaproponuje również e-receptę lub e-zwolnienie. Telekonsultacje lekarskie to nie tylko odpowiedź na nagłe problemy zdrowotne, lecz także dobry sposób na zaplanowanie długotrwałego leczenia i pozostawania pod stałym nadzorem lekarza prowadzącego, bez konieczności każdorazowej wizyty w placówce medycznej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wygodne usługi w Żabce
W sklepach sieci Żabka dostępna jest szeroka oferta usług, z których klienci bardzo chętnie korzystają. Mogą oni m.in. kupić doładowania do gier, karty przedpłacone czy pieniądze elektroniczne: paysafecard oraz paysafecash, skorzystać z opcji nadania i odbioru paczek, wypłaty lub wpłaty gotówki. W sklepach sieci Żabka klient ma możliwość skorzystania z kompleksowego pakietu usług GSM – w każdym punkcie może dokonać zakupu i rejestracji starterów GSM, w wielu przypadkach są to produkty dedykowane z najkorzystniejszą na rynku ofertą oraz zakupu doładowań do telefonów komórkowych. W placówkach Żabka klienci mogą np. opłacić rachunki, kupić doładowanie licznika prądu, zamówić zakupy z dostawą do domu czy zagrać w gry LOTTO.
Więcej informacji o oferowanych przez Żabkę usługach: https://www.zabka.pl/wygodne-uslugi