Optymizm to jedna z najważniejszych wartości marki Nutella, a jego wyrazem jest uśmiech. Wiemy, że uśmiech każdego z naszych konsumentów jest niepowtarzalny dlatego stworzyliśmy specjalną limitowaną serię uśmiechniętych słoików kremu Nutella. Każdy słoik jest inny, a w ramach limitowanej edycji przygotowaliśmy ich ponad 2 miliony! W projektowaniu tak dużej liczby unikalnych etykiet pomagała nam sztuczna inteligencja – tłumaczy Łukasz Sasin, country marketing manager kategorii Nutella.
Etykieta każdego ze słoików zaprojektowanych w ramach limitowanej edycji różni się od pozostałych kompozycją elementów graficznych, a jego wyjątkowość potwierdza unikalny numer.
Zobacz również
Z okazji startu kampanii, rozpoczynamy także promocję konsumencką, podczas której każdy z miłośników kremu Nutella, będzie mógł na stronie internetowej marki nutella.pl w prosty sposób wygenerować etykietę z własnym uśmiechniętym zdjęciem! My zajmiemy się drukiem i wysyłką, a klienci będą mogli cieszyć się niepowtarzalną pamiątką.
Kampania Nutella Unique Smile promuje najważniejszą wartość dla Grupy Ferrero – czyli radość. Każdy uśmiech jest tak samo piękny, każdy się liczy. Promujemy tę wartość już od 30 lat istnienia Ferrero w Polsce. Ten rok, w związku z jubileuszem, jest dla nas szczególny, chcemy się więc dzielić z naszymi klientami, tym, co najlepsze – uśmiechem – przekonuje Beta Dziekanowska, menadżerka ds. relacji instytucjonalnych i komunikacji korporacyjnej w Grupie Ferrero w Polsce.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kampania wystartowała 07.02.2022 i jest prowadzona przy użyciu reklamy TV, nośników OOH, oraz wsparcia w Internecie i mediach społecznościowych. Koncepcję promocji przygotowaliśmy wspólnie z agencjami Hand Made i Arvato, a za plan wsparcia medialnego odpowiada Vizeum.
Słuchaj podcastu NowyMarketing