Chcesz zabrać głos w dyskusji? Zgłoś propozycję swojego wystąpienia!
Kiedy pandemia dosięgnęła naszych biur, firm, rodzin oraz okolicznych szkół, kin i galerii handlowych, wszyscy zaczęliśmy odliczać dni do jej końca. Jednocześnie wiele firm podjęło trud szybkiej transformacji cyfrowej. Marki zanurzone w świat digital intensyfikowały swoją sprzedaż online wynosząc e‑commerce na niespotykane poziomy, przeskakując kilka lat rozwoju. A tradycyjne, konserwatywne biznesy odkryły, że paradygmat sprzedaży stacjonarnej nie istnieje. Wiele firm i wiele marek odnalazło swoją drogę do świata digital. Wirus, który w branży internetowej zawsze był kojarzony negatywnie – podziałał teraz jak hormon wzrostu.
Czekamy na prezentacje uwzględniające następujące zagadnienia:
#innowacje #digitaltransformation #technologiaahumanizm #gadzeciarstwo #wykluczeniecyfrowe #strategiadigitalfirst #firstdigital #ecommerce #cookieless #performance #PMP #digitaldilemma #wizerunek #inwestycje #hejt #cenzura #lider #zarzadzaniezasobami #rownosc #cyberbezpieczenstwo #odpowiedzialnosc #jakosc #transparentnosc #zagubienie #zdrowiepsychiczne #CSR #NFT #algorytmy #inkluzywnosc #roznorodnosc #konsument #digitalcentric #malikontraduzi #kontra #efektywnosc #nowanormalnosc #adfraud, #worklifebalance #livecommerce #fakenews #influencermarketing #livestreaming #greatresignation #SCAM #kreatywność #jakosctresci #wypalenie #talent #sustainability
Zobacz również
Zostań prelegentem Forum IAB 2022. Zapoznaj się z briefem i wyślij propozycję swojego wystąpienia do 16 lutego.
Wyślij zgłoszenie TUTAJ.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]