Magdalena Fręch zajmuje obecnie 47. miejsce w rankingu WTA, a jak dotąd największy sukces osiągnęła podczas wielkoszlemowego Australian Open 2024. 26-latka zrobiła na Antypodach furorę, a jej awans do IV rundy był najlepszym osiągnięciem, wśród wszystkich reprezentantek Polski w tenisie podczas 112. edycji tego prestiżowego turnieju.
Zobacz również
– Niezmiernie się cieszę, że uznana polska marka została moim sponsorem. Zapewni mi to stabilizację i pozwoli na skoncentrowaniu się wyłącznie na treningach i rywalizacji sportowej. Urodziłam się w Łodzi, więc dodatkowym miłym akcentem jest fakt, że firma mojego sponsora powstała, rozwija się i ma swoją siedzibę w województwie łódzkim – powiedziała Magdalena Fręch.
– Z wielką radością i dużymi nadziejami przystąpiliśmy do współpracy z Magdaleną Fręch. Szukaliśmy nowych obszarów sponsoringowych, dzięki którym świadomość marki TERMOton wzrośnie na nowych rynkach. Tenis to dyscyplina o zasięgu globalnym, dodatkowo w ostatnich latach zyskująca ogromną popularność także w Polsce. Jesteśmy przekonani, że obie strony z sukcesem wykorzystają potencjał tego partnerstwa – powiedział Andrzej Janiszewski, szef marketingu ZCB „Owczary”.
Do nawiązania współpracy sponsorskiej doprowadziła agencja marketingu sportowego ALEJA SPORTU założona przez Przemysława Matyjaszczyka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing