Terravita wchodzi w media społecznościowe z agencją Konceptika

Terravita w związku z wprowadzeniem na początku października na rynek nowej serii czekolad bazujących na masie 70% cocoa, zdecydowała się na podjęcie działań marketingowych w social media. Do poprowadzenia strategii i egzekucji komunikacji została wybrana agencja interaktywna Konceptika.
O autorze
0 min czytania 2015-10-22

Komunikacja będzie prezentowała bardzo wysoką jakość czekolad dostępnych w podstawowej półce cenowej, co jest nowatorskim podejściem do sprzedaży czekolad o podwyższonej zawartości kakao. Celem komunikacji jest sprawić, by po czekoladę Terravita 70% coca mógł sięgać każdy, kto potrzebuje dodtkowej porcji energii.

„Dlaczego wybraliśmy Konceptikę? O wyborze zdecydował ich niewątpliwy talent degustatorski” – Paweł Brzeziński, Kierownik Marketingu Terravita.

„Bardzo cieszymy się ze współpracy z Terravity, to pozwoli nam to posmakować czegoś nowego”. – Mateusz Miernikowski, CEO Konceptika.

Pierwsze efekty współpracy można już znaleźć na Facebooku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj