Do testów została zaangażowana grupa 20 opiniotwórczych blogerów, którzy mieli możliwość gruntownego przetestowania odkurzaczy marki Bosch. – Zaprosiliśmy do współpracy blogerów z grupy celowej naszego klienta, czyli osoby prowadzące blogi o tematyce lifestyle, parentingowej oraz home&living – mówi Anna Kiljan-Szydełko, strategy manager w agencji INSIGNIA.
Na potrzeby akcji marka Bosch przekazała 10 odkurzaczy. Blogerzy, po otrzymaniu niezbędnych materiałów na temat odkurzaczy, mieli pełną swobodę działania. Uczestnicy poddali próbie moc, wytrzymałość, zasięg i użyteczność sprzętu. Informacje o udziale i wynikach testów blogerzy publikowali na swoich blogach, a marka Bosch promowała te wpisy na swoim fan page – Bosch Home Polska. Wszyscy testujący podkreślali wyjątkową moc i skuteczną pracę odkurzaczy oraz wyrazili chęć zatrzymania sprzętu na własność.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W ramach kampanii agencja INSIGNIA przeprowadza także działania na Facebooku. Internauci mogą dowiedzieć się o kluczowych funkcjach i cechach charakterystycznych sprzętu w specjalnej aplikacji uruchomionej w serwisie społecznościowym. Prawidłowe odpowiedzi na pytania związane ze sprzętem to możliwość wygrania – co tydzień – jednego z trzech odkurzaczy linii ProPower.
Kampania potrwa 7 tygodni.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing