TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„The Climate Games”: podczas igrzysk WWF przypomina niechlubne rekordy związane ze zmianą klimatu

„The Climate Games”: podczas igrzysk WWF przypomina niechlubne rekordy związane ze zmianą klimatu
Porywający sportowy komentarz i zdjęcia niszczonej wysokimi temperaturami i suszą Ziemi. Oto najnowszy spot WWF zrealizowany w związku z igrzyskami olimpijskimi w Paryżu. W ten sposób twórcy kampanii „The Climate Games” chcą zwrócić uwagę widzów na postępujące zmiany klimatyczne.
O autorze
1 min czytania 2024-07-30

Najszybszy bieg, najdłuższy set, najdalszy skok… Oto rekordy, które przychodzą nam do głowy, kiedy myślimy o igrzyskach olimpijskich. WWF postanowiło zwrócić uwagę na nieco mniej chlubne „naj” i tak powstała kampania „The Climate Games”. Jej głównym elementem jest spot, w którym komentarz dziennikarza sportowego spotyka się ze obrazami prezentującymi płonące lasy w Grecji, niszczące tornada, czy ulewne deszcze w różnych stronach świata.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„2023 – najgorętszy rok w historii” – czytamy na początkowej planszy klipu. Potem pojawiają się plansze, na których autorzy wideo prezentują informacje na temat rekordowych wydarzeń z 2023 roku związanych z niszczeniem klimatu. Największy pożar na terenie Unii Europejskiej (Grecja), najdłuższy cyklon tropikalny (Mozambik), najcieplejsza jesień w historii (Francja). Podobnych rekordów nie brakuje, a zgromadzenie ich w 60-sekundowym klipie i wzbogacenie komentarzem znanym ze sportowych aren pozwoliło osiągnąć efekt nawiązujący do atmosfery trwających właśnie igrzysk olimpijskich.

Kampanię wyprodukowały agencja kreatywna TRY i firma produkcyjna Aparent. Klip zostanie wyemitowany we francuskiej telewizji tuż przed finałem biegu mężczyzn na 100 metrów w niedzielę 4 sierpnia 2024 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: YouTube

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS „Zwycięstwo nie jest dla każdego”: Nike przekonuje, że droga do wygranej rozpoczyna się w głowie sportowca

„Zwycięstwo nie jest dla każdego” to hasło kampanii Nike, w której firma przekonuje, że w nastawieniu na wygraną nie ma nic złego. Twarzami akcji zostali m.in. Serena Williams, LeBron James i Qinwen Zheng.