Dzięki aplikacji na tablety, w które wyposażani są partnerzy Freebee, a także karcie w wersji plastikowej i aplikacji mobilnej, zdobywanie nagród w ulubionych miejscach jest możliwe dla wszystkich klientów.
Agencja The Digitals była odpowiedzialna za wykonanie od strony technicznej i graficznej aplikacji na tablet dla firm, aplikacji na smartfony dla klientów, nowej wersji strony www.freebee.pl oraz materiałów marketingowych, w które wyposażani są partnerzy Freebee.
Zobacz również
Freebee to multipartnerska platforma programów lojalnościowych, w pełni oparta o technologie mobilne. Partnerzy Freebee – bez ponoszenia kosztów inwestycji – mogą prowadzić w pełni autonomiczny, profesjonalny program lojalnościowy, którego zasady ustalają sami. Rozwiązanie jest niezwykle wygodne także uczestników projektu – instalując aplikację Freebee klienci mogą bowiem zbierać punkty zarówno za pomocą karty w wersji plastikowej, jak również w aplikacji na smartfony. Z platformy Freebee korzystają już m.in.: SKOK NA SOK, restauracje Greek House i Thai Wok oraz warszawskie lokale North Fish.
Aplikacja Freebee dla klientów dostępna jest za darmo na iPhony w sklepie AppStore oraz na smartfony z systemem Android w sklepie Google Play.
W 2013 roku Freebee jako usługa dla firm i aplikacja dla użytkowników zostało wyróżnione za korzyści, jakie przynosi obydwu grupom odbiorców. Projekt wyróżniony został bowiem dwoma nagrodami – branżową w konkursie Mobile Trends Awards 2012 w kategorii „Aplikacja mobilna do użytku dla firm” oraz laurem internautów w konkursie Appaward, jako najlepsza aplikacja iOS oraz Android w kategorii „Biznes, finanse, bankowość”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing