„The Keepers of a thousand stories”: Profitroom stworzył film o kulisach pracy w hotelach

„The Keepers of a thousand stories”: Profitroom stworzył film o kulisach pracy w hotelach
Podczas Hotel Marketing Conference 2024 – największej konferencji dla branży hotelowej w Polsce – odbyła się premiera klipu „The Keepers of a Thousand Stories”. Ta 90-sekundowa produkcja odkrywa kulisy pracy hotelarzy, ludzi pełnych pasji, dyskretnych i zawsze taktownych, którzy każdego dnia tworzą niezliczone, często niewidoczne historie, stojąc za sukcesem każdego hotelu.
O autorze
1 min czytania 2024-10-30

Film powstał z inicjatywy firmy Profitroom – dostawcy technologii rezerwacyjnych. Jego celem jest zwrócenie uwagi na trudy i wyzwania, z jakimi mierzą się hotelarze. Stawiają czoła codziennym wyzwaniom: od nagłych awarii i kaprysów pogody przez brak rezerwacji, trudnych gości, po presję związaną z dostarczaniem usług na najwyższym poziomie.

– Pracując z większością polskich hoteli, chcieliśmy oddać hołd dla wszystkich wykonujących ten trudny zawód. Hotelarze to codzienni bohaterowie stojący za pięknymi wspomnieniami gości z wyjątkowych pobytów wakacyjnych czy służbowych – powiedział Marcin Dragan, założyciel i prezes Profitoom.

Główną rolę w filmie odgrywa dyrektor generalny hotelu, który na samym początku klipu znajduje się pod wodą w pełnym uniformie. To główny fragment filmu, który każdy oglądający może odebrać na swój własny sposób. Oprócz niego widzowie mogą zobaczyć także innych pracowników hotelu – od recepcji, przez housekeeping, po kuchnię – którzy wspólnie dbają o każdy szczegół pobytu gości. Widzowie stają się świadkami różnych sytuacji, z którymi na co dzień mierzą się hotelarze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo Profitroom stworzył stronę internetową 1000stories.com, zachęcając hotelarzy do dzielenia się swoimi zawodowymi opowieściami.

– Naszym celem jest zgromadzenie tysięcy hotelowych historii. Chcemy stworzyć przestrzeń, w której hotelarze, mogą opowiadać o swoich doświadczeniach, które każdego dnia napędzają ich do dalszej pracy – skomentowała Justyna Michalczyk, Chief Marketing Officer w Profitroom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Twórcy filmu podkreślają, że pomimo trudnych i stresujących sytuacji, hotelarze wciąż kochają swoją pracę, czerpiąc energię z kontaktu z gośćmi oraz współpracownikami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za koncepcję, scenariusz i realizację odpowiada agencja Mova Film a miejscem nagrania filmu był Hotel Narvil w Serocku.

Zdjęcie główne: YouTube

PS C. H. Robinson zwraca uwagę na ciężką pracę kierowców ciężarówek