Węgry, Czechy, Słowacja, Rumunia, Bułgaria, Grecja i Litwa to rynki, na których za kampanie sezonowe dla eobuwie.pl i MODIVO odpowiada The Media Insight. Do zadań agencji należy przygotowanie strategii i zakup mediów offline (TV, prasa, radio, OOH) na sezon jesień-zima 2021/22.
– Kampanie będą promować nowe kolekcje MODIVO i eobuwie.pl na sezon jesień – zima. W przypadku eobuwie.pl komunikacja będzie dopasowana do różnych profili kupujących. W przypadku MODIVO silnie wykorzystywany jest kontekst fashion – komentuje Adrian Kawecki, CEO The Media Insight.
Zobacz również
Eobuwie.pl w kampanii na jesień-zimę 2021/22 nawiązuje do celebracji ważnych dla nas chwil. Spoty promujące nowy sezon to ciepłe, pełne pozytywnych emocji, naturalne kadry. Spotkanie z przyjaciółkami, wyprawa poza miasto czy rodzinne przygotowanie do udziału w szkolnym przedstawieniu – na każdą z tych okazji dobieramy odpowiednie buty. Towarzyszą nam w codziennych aktywnościach, a ich zakup często stanowi początek ciekawej historii.
Kampania podkreśla różnorodność jesienno-zimowej oferty eobuwie.pl, która zachęca do zabawy trendami. Jesienią nosimy botki z eleganckim połyskiem, loafersy na masywnych podeszwach, kozaki z marszczoną cholewką, uniwersalne sneakersy, modele wykończone metalicznymi materiałami. Wciąż liczy się wygoda, ale w odważnym, przykuwającym wzrok wydaniu. Wzory, aplikacje, platformy – to dzięki nim jesienno-zimowe klasyki, jak np. botki, kozaki czy trapery, prezentują się nowocześnie i z charakterem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]