Środki te rozdysponowane będą wśród tych, których skutki spowodowane pandemią dotknęły najbardziej. Ponadto, marka przekazała też zamówiony czas antenowy w europejskich stacjach telewizyjnych na cele emisji najistotniejszych komunikatów i ostrzeżeń związanych z COVID-19.
Poniżej znajduje się pełne oświadczenie przedstawiciele marki:
Zobacz również
„Od ponad 50 lat naszym celem jest podtrzymywanie ducha eksploracji, który jest siłą napędową rozwoju nas jako jednostek, ale i członków globalnej społeczności odkrywców. Wszelkie ograniczenia, które nie pozwalają nam obecnie czerpać radości z aktywności outdoorowych, dla wielu osób, miejsc czy organizacji, stanowią największe z dotychczasowych wyzwań.
Postanowiliśmy wesprzeć naszych outdoorowych przyjaciół. W tym celu przekazaliśmy środki w wysokości miliona euro na The North Face Explore Fund. Pozwolą one udzielić wsparcia członkom społeczności odkrywców na terenie całej Europy. Będziemy blisko współpracować z władzami krajowymi i odpowiednimi instytucjami, by właściwie rozdysponować fundusze i jak najszybciej pomóc tym, którzy najbardziej tego potrzebują.
Chcąc wesprzeć pracowników służby zdrowia w ich codziennych zmaganiach, przekazaliśmy też cały zamówiony przez nas czas antenowy w europejskich stacjach telewizyjnych w kwietniu br. na cele emisji najistotniejszych komunikatów i ostrzeżeń.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Jednocześnie, w trosce o zdrowie naszych pracowników, nasze sklepy pozostają cały czas zamknięte. Stosujemy się do obowiązujących lokalnie wytycznych, by mieć pewność, że ich ponowne otwarcie będzie w pełni bezpieczne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Walka przeciwko COVID-19 trwa i wywiera coraz większy wpływ na nasz świat. Będziemy nadal poszukiwać sposobów, by wesprzeć przedstawicieli służby zdrowia oraz wszystkich dotkniętych przez kryzys. Pełni nadziei wyczekujemy dnia, kiedy znów będziemy mogli wspólnie cieszyć się odkrywaniem tego, co nas otacza”.