Celem kampanii jest dystrybucja zaproszeń na imprezę. Na Facebooku uruchomiona została aplikacja konkursowa, poprzez którą fani mogą zdobyć wejściówki na tegoroczną edycję TWNP. Mechanizm aplikacji nawiązuje bezpośrednio do scenariusza imprezy , czyli przejścia do świata Desperadosa. Zadaniem użytkowników jest dokonanie transformacji samego siebie oraz zaproszenie jednego, trzech bądź pięciu znajomych do wspólnego wyjazdu do Poznania. Aplikacja dostępna jest maksymalnie trzy razy dziennie, każda tura kończy się, gdy 20 ekip zgłosi chęć wyjazdu na imprezę.
Przeagencja odpowiada za obsługę marki w mediach społecznościowych, wdrożenie i obsługę aplikacji konkursowej oraz kreacje kampanii display. Kampania emitowana jest między innymi w sieci Arbo Network oraz serwisie Onet.pl, potrwa do 24 września , czyli zakończenia konkursu. W 2011 roku projekt The Wildest Night Party otrzymał wyróżnienie Golden Arrow w kategorii Experiential marketing – Event marketing.