Tigers wygrywa przetarg na obsługę Oriflame

Agencja Tigers wygrała przetarg na obsługę performance marki Oriflame. Współpraca trwa od 1. lutego z umową na rok.
O autorze
0 min czytania 2021-04-26

Działania prowadzone są z polskiego profilu Oriflame. W zakres współpracy wchodzi: planowanie i wdrażanie kampanii performance, segmentacja klientów, analiza wyników oraz wsparcie działań wizerunkowych. Za prowadzenie działań odpowiada Maciej Frankowski z zespołem.

Oriflame Holding AG to międzynarodowy holding kosmetyczny wywodzący się ze Szwecji i zajmujący się produkcją oraz dystrybucją kosmetyków, sprzedając je w systemie sprzedaży bezpośredniej. Firma działa na 60 rynkach i zrzesza ponad 3 miliony klubowiczów.

Tigers istnieje od 2015 roku i obsługuje takie marki jak: Motorola, Salad Story, Herbalife, Krowarzywa, Eduweb. W 2021 r. agencja przeszła całościowy rebranding (wcześniejsza nazwa – Social Tigers).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj