Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

„To, czego nie ma w plecaku, boli”: PSF zbiera środki na „wyprawki psychologiczne” dla dzieci

„To, czego nie ma w plecaku, boli”: PSF zbiera środki na „wyprawki psychologiczne” dla dzieci
Wrzesień to dla wielu dzieci moment ekscytacji związanej nie tylko ze spotkaniem przyjaciół w szkole, ale także z zakupem nowych przyborów szkolnych. Dla wielu uczniów początek roku szkolnego to jednak także czas stresu, samotności i lęku, które często pozostają niewidoczne dla dorosłych. Zwraca na nie uwagę Powiślańska Fundacja Społeczna w kampanii „To, czego nie ma w plecaku, boli”.
O autorze
1 min czytania 2025-09-02

Celem działań jest sfinansowanie darmowej pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży z trudnych środowisk – dotkniętych przemocą, ubóstwem czy uzależnieniami. Dzięki wsparciu darczyńców młodzi ludzie mogą otrzymać tzw. wyprawki psychologiczne – pakiet bezpłatnych spotkań z terapeutami w Poradniach Rodzinnych PFS.

– Lęk, samotność, problemy z samooceną czy presją szkolną są często trudniejsze do uniesienia niż ciężki plecak. Plecak można wypakować zeszytami, ale kto spakuje dziecku odporność psychiczną? – retorycznie pyta Anna Gierałtowska, prezeska fundacji i psychoterapeutka.

Statystyki nie pozostawiają złudzeń: codzienny stres przerasta 80% dzieci i młodzieży w Polsce, co trzeci nastolatek czuje się samotny, a dwie trzecie doświadcza przemocy rówieśniczej. Tymczasem wielu młodych ludzi nie ma dostępu do specjalistycznej pomocy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Powiślańska Fundacja Społeczna działa od 1989 roku i prowadzi sieć poradni rodzinnych, oferując wsparcie w obszarze problemów emocjonalnych, wychowawczych czy uzależnień. Jej misją jest to, by każde dziecko rozpoczynało rok szkolny nie tylko z plecakiem pełnym przyborów, ale też z poczuciem bezpieczeństwa i nadzieją na lepsze jutro.

Grafiki: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Jeśli dasz mi telefon, to…”: poruszająca kampania na temat wpływu smartfonów na dzieci